Monday, June 11, 2012

KERAJAAN PAS KEDAH SEMAKIN JAHANAM, BERKERAS UNTUK RAMPAS TANAH WAKAF DEMI DAP


Tunku Laksamana Kedah, Tunku Mansor Tunku Kassim hari ini membuat laporan polis berhubung langkah Dewan Undangan Negeri Kedah yang meminda satu enakmen untuk memberi kuasa penuh kepada mufti dan jawatankuasa fatwa.


"Adakah ia berdusta terhadap Allah, atau ia kena penyakit gila?" (Tidak ada satupun) bahkan orang-orang yang tidak percaya kepada hari akhirat tetap beroleh (di sana) azab seksa yang seburuk-buruknya dan (di sini) tetap berada dalam kesesatan yang jauh terpesong. (Saba' 34:8)

JAHANAM teghuihhh PAS kali ni. kerana gila nak jugak-jugak serah Tanah Wakaf Khas Madrasah Salihiah Kanchut kepada Sonny Ho Kafir Harbi founder DAP apa sahaja sanggup dilakukan mereka, baru-baru ini meminda Seksyen 22A Enakmen Mufti dan Fatwa Negeri Kedah 2008 untuk memberikan kuasa penuh kepada mufti dan jawatankuasa fatwa berhubung agama dan orang Islam di negeri ini.
Berikutan pindaan itu, semua keputusan yang dibuat mufti dan jawatankuasa fatwa tidak perlu diwartakan dan tidak boleh dicabar di mana-mana mahkamah, sama ada syariah atau sivil walaupun ianya bercanggah dari segi hukum-hukum yang telah disyariatkan.

DAP JADI AGONG PAS JADI SETAN...



Atas Nama Allah yang Maha Agong yang Maha Mentadbir sekelian alam, saya dan semua rakan seperjuangan serta muslimin/muslimat isytihar perang sampai syahid terhadap Semua Pemimpin PAS dan PR berdasarkan & berpandukan Firman Allah: 

"Dan jika mereka mencabuli sumpahnya sesudah mengikat perjanjian setia, dan mereka pula mencela agama kamu, maka perangilah ketua-ketua dan pemimpin-pemimpin kaum yang kafir itu, kerana sesungguhnya mereka tidak menghormati sumpah janjinya, supaya mereka berhenti (dari kekufuran dan bertaubat)." (At-Taubah 9:12).


Sementara itu, Pengerusi Jawatankuasa Badan Selamatkan Madrasah Salihiah Kanchut, Mansor Ahmad menyangkal kenyataan Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak baru-baru ini bahawa jawatankuasa itu telah menarik balik injunksi yang difailkan untuk menghalang madrasah yang dibina pada 1909 itu daripada dirobohkan.

"Kami tidak pernah menarik balik pemohonan seperti yang Azizan katakan tetapi kami ingin nyatakan bahawa ini hanya baru permulaan di mana kami menarik permohonan lama dan akan menggantikannya dengan permohonan baru" katanya.

Mahkamah Tinggi Alor Setar telah memberi masa kepada mereka untuk memfailkan semula permohonan itu dan jawatankuasa juga telah melantik peguam.

Sumber : Padi Jantan Blogspot

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...