Saturday, July 21, 2012

MAHADZIR KECEWA, KERAJAAN TAKUT JAWAB SOALAN PANAS


Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah, Datuk Seri Mahdzir Khalid kecewa apabila 'soalan panas' yang disenaraikan, tidak sempat dijawab semasa sidang DUN Isinin. Mahdzir kesal persoalan penting yang perlu dijawab oleh kerajaan negeri seperti isu membabitkan Kolej Universiti Insaniah (Kuin) tidak dapat dibincangkan secara terbuka dalam persidangan DUN.


"Soalan-soalan panas diletakkan di belakang. Sidang hari ini cuma sejam setengah, cuma lima soalan saja sempat dijawab, soalan pasal Kuin duduk nombor 29. Sepatutnya perkara ini perlu dibincangkan, sebab Kuin sedang menghadapi masalah kewangan dan pengurusan," katanya ketika ditemui pemberita selepas persidangan hari ini.

Beliau mendakwa petugas Kuin, termasuk pensyarah, kini dibelenggu masalah kebajikan mereka tidak terbela seperti tidak dibayar gaji yang sepatutnya, lambat dibayar gaji dan ada yang tidak mendapat kenaikan gaji.

1 comment:


  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...