Friday, June 15, 2012

KELEMAHAN OSTAD ZIZAN, KEDAH DARUL KOTOR


Apalah yang di buat wakil rakyat di Kuala Kedah sampaikan permasalahan kecil macam ni pun tak boleh di selesaikan. Kalaulah permasalahan macam ni di lakukan Wakil Rakyat BN pasti di canang serata pelusuk. Sekiranya pemasalahan macam ni lah yang tak dapat di selesaikan Wakil Rakyat di Kuala Kedah nampak sangat Wakil Rakyat makan elaun Buta. dapat elaun bulan-bulan tapi malas buat kerja. Wakil Rakyat malas macam ni patut di ajar dalam PRU nanti jangan dok bagi undi, kalau bagi undi pun buat apa kalau makan elaun buta, masalah rakyat langsung tak di pantau.

 

Sampah sampah dan sampah, gambar gambar ini membuktikan kualiti Kerajaan Pas Kedah memang seperti sampah. Kotor, busuk dan merosakan pemandangan.Inilah pemandangan di sekitar Kuala Kedah yang keseluruhannya parlimen ini dikuasai oleh Pas..3 adun pas 1 Ahli Parlimen yang tidak prihatin dengan kawasan mereka. Dua Exco Kerajaan Pas Negeri Kedah yang menjadi wakil wakyat dalam parlimen Kuala Kedah hanya mampu melihat dan tidak mengambil apa apa tindakkan untuk mengatasi masalah sistem pengurusan kutipan sampah di kawasan mereka ..




Dulu permasalahan sampah ni di zaman BN, Mahpoz si badut pernah bawa sampah ni ke pejabat Majlis Kerajaan Tempatan, la ni bila dah puak PAS tadbir Negeri lagi teruk jadinya. Di sini Pisau Kedah sarankan rakyat di Kuala Kedah bawa sampah dan kumpulkan di hadapan setiap rumah Wakil Rakyat Kuala Kedah untuk di jadikan pengajaran supaya tak makan elaun buta.

Sumber : Unit Media Kedah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...