Friday, July 6, 2012

UMNO ANJUR PROGRAM KECEMERLANGAN PELAJAR.. APA KERAJAAN PAS BUAT???


Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah hari ini melancarkan program bagi mempertingkat kecekapan pelajar yang akan menduduki Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR). Program Zoom A itu, melibatkan 2,600 pelajar dari 104 sekolah rendah di negeri ini, merupakan satu alternatif baharu yang lebih berkesan berkonsepkan pelajaran kendiri atas talian yang mengandungi empat subjek utama bahasa Melayu, bahasa Inggeris, Matematik dan Sains,".


Program itu dianjurkan Biro Pendidikan Umno negeri dengan kerjasama Jabatan Pelajaran Negeri.
Ahmad Bashah berkata pihaknya akan sentiasa memberi sokongan serta bantuan kewangan kepada program ini melalui Biro Pendidikan Umno negeri.

Katanya pelajar yang tidak terpilih boleh mengakses program ini dengan bayaran RM10 setahun di sekolah bagi mendapatkan kata laluan untuk mengakses program atas talian itu. Program ini membolehkan pelajar belajar di mana-mana sahaja dan kesalahan akan diperbetul semasa membuat latihan kerana mereka sentiasa dipantau oleh guru dalam talian.

Latih tubi di dalam talian ini mempunyai tiga aras iaitu rendah, sederhana dan tinggi.

1 comment:


  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...